Movies, series, cartoons

1. Chroniklor
    Chroniklor
    Nice discussion yesterday about movies, series and cartoons we should see or could recommand. Let's get this list started:

'Jan Zonder Vrees', cartoon, met o.a. voice acting van Jan Decleir en Jem Burms. Dikke aanrader wat mij betreft.
    'Flash Gordon', de animation movie, van Filmation. Voor mij een van de beste ooit.

Ok, laat maar komen gasten!
  2. orkothewizard
    orkothewizard
    Teddy ruxpin, breaking bad en voor Stijn: stripped
  3. Beastmaster
    Beastmaster
    'Trollhunter', een Noorse film over... een trollenjager, found footage style, steengoed!
    Ik heb al stukken van 'A Serbian Film' gezien, ziet er inderdaad ziek uit.
  4. Bert
    Bert
    Aan A Serbian Film ga ik mij toch niet wagen
    Momenteel ben ik game of thrones aan het volgen maar is helaas weer voor een tijdje gedaan.
    Dankzij gisteren heb ik terug goesting om nog eens naar de oude Conan te kijken .
    Dus dat staat vandaag op de planning
  5. Crusader
    Crusader
    Trolljegeren Geweldige film !!!

Ik ga iedereen in elk geval al The Borgias en Pillars of the Earth aanraden.

En omdat het niet altijd serieus hoeft te zijn: Ronald the Barbarian
  6. Leckske
    Leckske
    Haha zalig, de Niels al direct wat stukskes Serbian Film gaan liggen opzoeken

'Recente' Horror/Thriller flics die ik de moeite vond: Insidious, Sinister, Cabin in the Woods, Martyrs, Drag me to Hell, Evil Dead (remake is echt bangelijk), House of 1000 Corpses, REC, The Tunnel, ...

Oldskool horror, tja dat wordt een lang lijstje

Trollhunter viel goed mee, maar ik had er toch iets meer van verwacht!
  7. The Horrorist
    The Horrorist
    Misfits is een leuke britse serie. Zijn 5 seizoenen beschikbaar.
    Heb Serbian Film op Blue ray, is zeker niet voor iedereen, maar ik vond het een goede productie.
    Martyrs is idd een vette. De Fransen zijn goed in horror: Inside, Frontiere(s), Haute Tension....
    Vette recente cartoons zijn Young Justice en Avengers Earth's Mightiest Heroes.
    Oudere: Blackstar, Transformers, Thundarr the Barbarian
Results 1 to 7 of 7