SDCC Reveals - What's your opinion...

1. Chroniklor
    Chroniklor
    Pretty obvious thread, I guess... What do you guys think of the latest reveals?
  2. Beastmaster
    Beastmaster
    Ok, ik zit nog in China en heb het dus niet zo strak opgevolgd. Ik ken de reveals pas sinds eergisteren.

Lord Dactus: zoals voorspeld, maar ziet er wel goed uit
    Geldor, zoals verwacht, ok
    Plundor: Yes!!! I love the pink bunny!!!!
    Sea Hawk: geen verrassing, ok maar geen wow
    Nephtu: geen verrassing, doodsaai figuur!
    Strong arm: ziet er ok uit, maar geen wow (inderdaad, ik ben geen filmation fan)
    Horde Troopers: nice, 100% new sculpt!
    Sky High en Jetsled: bwa, doet me niet veel

Two Bad: een beetje wat ik ervan verwacht had, dus best mooi
    Glimmer: idem vorige
    Hydron: net als de andere NA, past beter bij GI Joe
    Modulok: yes!!!! Eén van m'n most wanted!!!!
    Goat Man: nice
    Standar: flikker toch op met die onzin!
  3. Bert
    Bert
    Er zitten een paar verschrikkelijke figuren tussen, maar ook een paar zeer coole figuren.
  4. orkothewizard
    orkothewizard
    Geldor, horde troopers, goatman, plundar en kowl 10 op 10

De rest vind ik matig tot goed.

Standar: na de geforceerde mash met DC is het nu de beurt aan Marvel (only in America; **** ge denken dat als masters van hier was geweest dat we dan nu een integratie van motuc met jommeke en suske en wiske hadden gehad ) WillyDAR en JeffDAR
  5. The Horrorist
    The Horrorist
    Lord Dactus: een grote verassing, zeer goed gedaan met die extra leg joint
    Geldor: ziet er goed uit, maar is een beetje saai
    Plundor: ik vind hem goed gedaan, maar het is op het randje
    Sea Hawk: een aangename verassing, eindelijk nog een kerel voor bij de rebellion
    Nephtu: zie Geldor, ik had liever een ander karakter gezien
    Strong arm: ben een een fan van hem en hij is goed gedaan
    Horde Troopers: ik vond ze wat tegenvallen, had er meer van verwacht, vind de head sculpt niet goed gedaan...is veel te bol
    Sky High en Jetsled: een leuk concept en goed uitgevoerd, jammer dat ze Jet Sled hebben gebruikt ipv Sky Sled
    Kowl: cool figuurtje geworden ook in deze kleuren, wil de Filmation kleuren ook graag
    Two Bad: een van mijn favorieten...ben erg blij met de uitvoering, veel nieuwe parts
    Glimmer: verassend mooi figuur geworden met genoeg details in het kostuum, kleuren zijn perfect
    Hydron: goed gedaan, past mooi bij de NA groep
    Modulok: supervet geworden, de neck piece mocht iets kleiner....verder is hij perfect
    Goat Man: een cool figuur geworden
    Standar: really??
  6. Chroniklor
    Chroniklor
    Lord Dactus: vind ik prachtig. Een van m'n favorieten uit de 200X reeks. Nu hopen op Evil Seed uit 200X en niet die broccolikop uit FILMation (hoewel de fan polls anders uitwijzen )
    Geldor: strikt genomen geen spectaculair figuur maar ik ben wel een fan (mini comics ya know). Komt met de Secret Liquid of Life... nice.
    Plundor: ben ik de enige dan die deze figuur in dezelfde doos gaat proppen als TMS e.a.? OK, degustibus et coloribus.
    Sea Hawk: had ik me aan verwacht. Extra man voor de Rebellion is niet slecht.
    Nephtu: had er voor mij niet echt hoeven bij te zijn. Accesoires wel goed gekozen (Scarab en kristallen Zoar... dat brengt het totaal aantal vogels op wat? Ik zal een volière moeten maken :-) )
    Strong arm: betere keuze uit FILMation dan Nephtu in ieder geval, meer kan ik er niet over zeggen.
    Horde Troopers: goed tot zeer goed. Had wel iets meer 'battle damage' verwacht dan drie zwarte gaatjes.
    Sky High en Jetsled: ben het eens met The Horrorist.
    Kowl: ok, niet slecht, zeker niet!
    Two Bad: sweeeeet!
    Glimmer: ok
    Hydron: geen NA-fan maar strikt genomen niet slecht gedaan. Is inderdaad meer een GI-Joe-achtige figuur.
    Modulok: really freakin' sweeeeet!
    Goat Man: kan ik zeker mee leven.
    Standar: *zucht*

Voor mij ook zeker super positief: Staff of Avion, die werkelijk door Stratos kan worden vastgehouden!
    Grootste teleurstelling: once again, no Oo-Larr
  7. Crusader
    Crusader
    Ik vond het een geweldige line-up, met uitzondering van Hydron, Strongarm en Nephtu. Standor is een beetje dwaas, maar het is een exclusive, dus ik lig er niet van wakker.

Die battle damage ga ik wel van de Horde Troopers halen, want dat vind ik eigenlijk maar niks.

Ik ben eigenlijk vooral blij dat Blade eindelijk in aantocht is
Results 1 to 7 of 7