Search:

Type: Posts; User: Amberbratt

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.39 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    1,075

    damn those look really cool! I Like pin...

    damn those look really cool!


    I Like pin cushion man!
  2. Replies
    367
    Views
    28,865

    i knew this was gonna happen, lol there are a...

    i knew this was gonna happen, lol

    there are a ton of scumbags on forums/messageboards...

    I mean alot of things seem like a good idea on paper.. but when you put them in motion... ummm no :(

    ...
  3. Replies
    613
    Views
    69,307

    i can't believe people are crying about 'missing...

    i can't believe people are crying about 'missing out' as TG stated U HAD EVERY CHANCE/OPTION to buy a sub, dont "hate" the early adopters... if u wanted a set of MOTUC that bad u should have bought...
  4. u know this will get removed to? why not post on...

    u know this will get removed to? why not post on facebook? lol

    or on a MYSPACE PAGE..
  5. BG= Butt Gravy! I say buy them on line! ...

    BG= Butt Gravy!


    I say buy them on line!


    I got my set there (and from a friend who picked them up in the store)

    If i kid wants to fight me for them on line go ahead! u have to be 18 to...
  6. Replies
    135
    Views
    11,126

    wow, knowing something has glue and material on...

    wow, knowing something has glue and material on it and putting in it water, then complaining about what happens.. is stupid lol

    its like complaining about 'omg the toilet paper got ruined when i...
  7. Replies
    1,546
    Views
    158,726

    [QUOTE=GrtEternal;2386322]My Scare Glow's torso...

    [QUOTE=GrtEternal;2386322]My Scare Glow's torso broke once. The ab-crunch feature was really stuck so I forced it and SNAP! The figure broke in half.




    Was able to fix 'im afterwards though....
  8. Replies
    0
    Views
    165

    I got blank white mailer boxes qty 20+

    if u want them e-mail me...


    Make offer, but u have to pay shipping on them as they are heavy!

    im thinkin .50 a peice?


    I just want them gone..
  9. Replies
    176
    Views
    12,034

    people are just jealous when others get rich!...

    people are just jealous when others get rich! this is not self serving hobby!

    Unless of course ur the one who sold the 10 moss mans! LOL
  10. Replies
    27
    Views
    1,204

    if your more than 50% a above your normal body...

    if your more than 50% a above your normal body weight for ur size U need to have ur jaw wired shut.. seriously!... dont blame "genetics or being big boned" just put down the fork and stop eating pie!...
  11. Replies
    22
    Views
    945

    damn, if only i was able to READ! i thought i was...

    damn, if only i was able to READ! i thought i was supposed to reply with the amount in the thread! dO'h!


    LOL

    crap oh well :(
  12. Replies
    22
    Views
    945

    47.59 (same friend) but thats prolly the max he...

    47.59 (same friend) but thats prolly the max he can afford to go.. lol

    if it goes higher im out :)
  13. Replies
    22
    Views
    945

    42.99 (for a friend) :)

    42.99 (for a friend) :)
  14. Adora Needs a Home x1 35$ shipped No mailer

    I have 1 Adora Available she needs a home.

    Let me know if u would like her

    35$ shipped no mailer (it adds weight) for a mailer add 3$

    I accept paypal and have excellent feedback!


    thanks...
  15. One thing i think is funny, is so many are quick...

    One thing i think is funny, is so many are quick to judge others when they "miss out" on something..and see a person with multiples but as soon as they get the flavor of the month.. they are right...
  16. Replies
    4
    Views
    324

    depends on where u live lol Im in the east bay...

    depends on where u live lol

    Im in the east bay :D
  17. Replies
    159
    Views
    12,469

    ya really! i still want a loose "Stone" one.. ...

    ya really! i still want a loose "Stone" one.. kind funny... that he really wont move.. perfect for a statue! lol
  18. Replies
    159
    Views
    12,469

    oh dude with out a doubt the ankle joints are...

    oh dude with out a doubt the ankle joints are made of egg noodle.

    lol


    along with the hip joints


    no one is saying the guy savagely made KGS jump from a 10 story pier...
  19. Replies
    159
    Views
    12,469

    UGG dont know own strength! I know this is not...

    UGG dont know own strength!

    I know this is not a "LOL" matter..

    but 9 out of 10 times.. its usually big beefy guys who apply a "Little force" who end up with broken toys..

    not saying u fit...
  20. Replies
    159
    Views
    12,469

    should have waited for the reissue! lol I...

    should have waited for the reissue! lol


    I opened mine and his feet are "stuck"


    now I have a question for you an HONEST ONE.. don't be ashamed...

    everyone who has ever posted... he...
  21. Awesome snout spout MOTUC on ebay! HOT HOT! WOW!!!

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170456935925#ht_500wt_1182



    I know the guy who did this.. Man I hope he looks this good in motuc! :D
  22. man it must suck to be a re-seller who has been...

    man it must suck to be a re-seller who has been 'hoarding' these hoping to retire... lol

    I feel kinda bad for the guy sitting on 20+ fakers, 18 hordaks... and 10 Mer-mans...


    your never...
  23. Replies
    1
    Views
    184

    4 Beastman for Sale (31 Shipped)

    white box not included, as they add wieght to the shipping)



    I have 4 left, I got them from matty as replacements for the defecto ones I sent out.. lol

    I guess they dont know what a refund...
  24. 1 fig fo 1 set of stands? let me know :skgrin:

    1 fig fo 1 set of stands? let me know :skgrin:
  25. Man, I only had to wait 2 weeks and I could have...

    Man, I only had to wait 2 weeks and I could have gotten him 10$ cheaper! :sklol:


    its cool though MAN-E-TOYS is a good guy :)
  26. Replies
    4
    Views
    339

    Let me do some checking.. do you want mint on...

    Let me do some checking.. do you want mint on mint card? or mint on ok card? i should have GG by next week..
  27. I have one available I think.. 29$ Im in...

    I have one available I think.. 29$

    Im in Fremont... and Ur from SJ right?

    what motuc u have for trade.. Im pretty sure u pme'd me at some point about BC along with 300 others :)

    lol....
    ...
  28. Replies
    0
    Views
    126

    Battle Cat 60+ shipping 1 available

    I have 1 Left, First PM or e-mail to me gets it

    Shipping will be 14$ in US (Sent priority) with conformation



    I accept paypal and money orders and my feedback is awesome

    I can ship it...
  29. Replies
    34
    Views
    1,076

    I have someone i traded a rotocast skeletor for...

    I have someone i traded a rotocast skeletor for it,

    I know him from previous trades I think all in all it was a good trade.. of course he gets the map :) I wonder if any 'extra' bonuses will be...
  30. how wierd.....

    how wierd.....
Results 1 to 30 of 500
Page 1 of 17 1 2 3 4