Search:

Type: Posts; User: mikescab

Page 1 of 16 1 2 3 4

Search: Search took 0.27 seconds.

  1. Replies
    0
    Views
    303

    DC Universe Classics For Sale!

    Hello all! All are in excellent condition with nice paint and good joints with very few paint flaws. All are loose. Price includes shipping, thanks for looking!

    DC Universe Classics:

    Commander...
  2. Masters of the Universe Classics for Sale!

    Hello all. All figures are loose and are in excellent condition unless otherwise noted. Tight joints and nice paint with very minor to no paint defects. Price includes shipping. PM me. Thanks for...
  3. Replies
    491
    Views
    48,058

    Lmao!!! Damn that was funny bigsexy_j. Where's...

    Lmao!!! Damn that was funny bigsexy_j. Where's the like button when you need it?
  4. I am very satisfied by the update and glad...

    I am very satisfied by the update and glad somebody called out certain people on their unsavory conduct on forums. It gets embarrassing and uber angry nerd up in here and at Matty. You should feel...
  5. How about a toy accurate Mer-Man? I would be down...

    How about a toy accurate Mer-Man? I would be down for Magenta Faker
  6. Replies
    67
    Views
    7,295

    Dang, that looks awesome!!! - - - Updated - -...

    Dang, that looks awesome!!!

    - - - Updated - - -

    I would totally buy this. And a toy accurate Webstor with finned arms and feet.
  7. These are incredible man, awesome work!

    These are incredible man, awesome work!
  8. Replies
    14,298
    Views
    3,727,562

    Nice job on the repaints bro, looks great!

    Nice job on the repaints bro, looks great!
  9. Replies
    13
    Views
    1,172

    He-Man=Musclor, always dug that name...

    He-Man=Musclor, always dug that name
    Sky-High=Sky Raider
    Dawg-O-Tor=Talon Fight-Or???
    Buzz-Off=Sting-Or
    Webstor=Spydor like the vehicle or Arachnor
    Stinkor=Odiphus is cooler
  10. Replies
    14,298
    Views
    3,727,562

    Awesome man!!!

    Awesome man!!!
  11. Replies
    14,298
    Views
    3,727,562

    Nice!!! My favorite part of the comic as a kid....

    Nice!!! My favorite part of the comic as a kid. Can you do the Fisto bashing Trap Jaw in the face?
  12.  MOTU/POP/NA/200X   Yes during bath time. Not really, hahaha! I...

    Yes during bath time. Not really, hahaha!

    I use to play with them with my daughter during the 200X series and now my 2 year-old son and I play with classics.
  13. Replies
    286
    Views
    29,580

    Nice detective work!! I agree with Spector being...

    Nice detective work!! I agree with Spector being used more than Draego-Man.

    And where is Lodar I ask again?
  14. Replies
    286
    Views
    29,580

    Thanks Scott for the post and all your devoted...

    Thanks Scott for the post and all your devoted hard work on the line. I was also wondering this as well, was Lodar ever planned to be produced and released. Do you think they will still get to it in...
  15. Yeah, I would, specially cardback versions just...

    Yeah, I would, specially cardback versions just because I am a MOTU freak.
  16. Replies
    4
    Views
    808

    Nice!! Fantastic work

    Nice!! Fantastic work
  17. Heck yeah I'm buying that bad boy

    Heck yeah I'm buying that bad boy
  18. Cool! I've never read that mini-comic, looks new,...

    Cool! I've never read that mini-comic, looks new, where is it from?

    - - - Updated - - -



    Good list!
  19.  ART   Awesome work, fantastic job, man!!

    Awesome work, fantastic job, man!!
  20. Replies
    28
    Views
    2,645

    Lex Lugar is the only total package, brother!...

    Lex Lugar is the only total package, brother!
    103631
  21. Those are noice!!!

    Those are noice!!!
  22. I had an Egg Mcmuffin this morning. And yes,...

    I had an Egg Mcmuffin this morning. And yes, their St. Patty's milkshake is awesome. :)
  23. Replies
    48
    Views
    4,520

    Yeah I also caught that last week. I much prefer...

    Yeah I also caught that last week. I much prefer the cartoon color scheme. But alas, tis only a prototype, so we will see. I'll be happy with either or.
  24. Replies
    1,523
    Views
    151,444

    Cool Guru, well said! By the way, what were your...

    Cool Guru, well said! By the way, what were your plans for Lodar, Mask of Demons and other mini-comic characters, if any?
  25. This is the reason why I started this thread. I...

    This is the reason why I started this thread. I was surprised that the mini-comics got no love at SDCC. Red Beast Man being a Power-Con exclusive was kind of a bummer for me. I'm happy for Val and...
  26. Understood, but i was taking a cue from the new...

    Understood, but i was taking a cue from the new Filmation line in which the mini-comic design is so different from the original that they would treat them as 2.0 versions rather than straight up...
  27. Replies
    75
    Views
    4,028

    Nothing yet either.

    Nothing yet either.
  28. Says the Filmation guy, nice one. ;)

    Says the Filmation guy, nice one. ;)
  29. I have to agree, this power-con only availability...

    I have to agree, this power-con only availability comes off a tad, "elitist." Awesome they are supporting the con but sucks for the rest of the fans who cannot attend. Although i do have faith Matty...
  30. Let's show Mattel support for a future Mini-Comic Sub!

    Truth be told guys, this years SDCC blew my mind with SM, Thundercats, Collector's Choice and the overall feel and dedication the new team at Matty displayed and expressed. So for those who would...
Results 1 to 30 of 458
Page 1 of 16 1 2 3 4