Search:

Type: Posts; User: J.D.

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    2,034
    Views
    190,907

    Nothing new for me here... I am gonna be only...

    Nothing new for me here... I am gonna be only excited when they start with production - and as i sad before it won't happen before 2017 but no one believed me if ever happens. They have waited for...
  2. Replies
    2,034
    Views
    190,907

    Tom Rothman :hmmad:

    Tom Rothman :hmmad:
  3. Replies
    110
    Views
    10,060

    Not only that but movie sites are reporting it to...

    Not only that but movie sites are reporting it to (in quite positive way) :) Maybe we get Deadpool lucky :D
  4. Replies
    110
    Views
    10,060

    Battlecat picture is awesome! On the other hand i...

    Battlecat picture is awesome! On the other hand i am trying not to get over excited until Sony confirms that this movie is green light , to much of disappointment's thus far... I am also convinced...
  5. Replies
    76
    Views
    11,705

    So it looks like no news this week at least for...

    So it looks like no news this week at least for us. But i am 100% sure someone knows something
  6. Replies
    76
    Views
    11,705

    Logo doesn't mean anything for now. Why would...

    Logo doesn't mean anything for now. Why would someone put so much money (nothing is free today) in something that even isn't greenlight yet? Even a college kid would know this ain't real deal for...
  7. Replies
    76
    Views
    11,705

    I have only one tiny problem with the news and...

    I have only one tiny problem with the news and Twitter picture - (Ty Fleming Diesel). I don't know any of his stuff, yes i saw pictures (IMO he doesn't look the part) and what about acting skills...?
  8. Replies
    76
    Views
    11,705

    Ok logo will change and i am 100% positive...

    Ok logo will change and i am 100% positive (nothing is confirmed with this one). As for the release date i still think it is gonna happen rather in 2017 (sometime in April or beyond), than in 2016...
  9. This is getting really hilarious...

    This is getting really hilarious...
  10. I wonder how long will this one last... And...

    I wonder how long will this one last...

    And all of the sudden i am kinda confused right now: Variety reports - “Kick-Ass 2″ writer-director Jeff Wadlow has come on board to rewrite Sony’s “Masters...
  11. Replies
    37
    Views
    3,535

    It's been quite some time since Jon M Chu dropped...

    It's been quite some time since Jon M Chu dropped MOTU movie (i think about 4 months or so)
  12. Replies
    195
    Views
    29,236

    And for that matter IMO it would be nice that...

    And for that matter IMO it would be nice that nobody brake/bring the news which DeVon gave us to any movie site - except of themselves (Sony, Escape Artists and Universal). As he was so thurstful to...
  13. Replies
    195
    Views
    29,236

    I am all with you, from my point of view movie...

    I am all with you, from my point of view movie like MOTU can't really come out by the end of 2015 even if they start filming it by the beginning of next year (thing's would be just rushed). As for...
  14. Replies
    195
    Views
    29,236

    Now this is awesome :) I think we will get some...

    Now this is awesome :) I think we will get some interesting Director - i still have an feeling we will get some foreign guy (maybe Jose Padillha as i stated before), he will be releasing RoboCop in...
  15. Some new scoop from Flickering Myth site: Of...

    Some new scoop from Flickering Myth site:
    Of course, Latino Review were first on the scene, suggesting that G.I. Joe: Retaliation director Jon M. Chu was top of Paramount's list; however, Chu's reps...
  16. Why do i have feeling that José Padilha will do...

    Why do i have feeling that José Padilha will do it after he release Robocop 2014 at least he will get mentioned? In know it has something to do with Sony for instance
  17. Replies
    60
    Views
    6,645

    Yeah i totally agree with you ;) About the FB i...

    Yeah i totally agree with you ;) About the FB i even never heard about dude before he was attached to MOTU, so why should i have him (you know no news for me from that mofo anymore). About...
  18. Replies
    60
    Views
    6,645

    Why does everybody afraid to make MOTU - the...

    Why does everybody afraid to make MOTU - the people who at least know how to make movies. We will never get Jackson, Del Torro and those guys, but even little dudes afraid to do it. **** him i have...
  19. Replies
    73
    Views
    6,648

    Ok am i the only one who thought G.I. Joe:...

    Ok am i the only one who thought G.I. Joe: Retaliation was one of better movies lately? Why do i have this kind of opinion... Sometimes i like to rest my brains during the movie and this was the one...
  20. Replies
    5
    Views
    735

    Which means only one thing: Fans are not only...

    Which means only one thing: Fans are not only people who are blood thirsty to see this movie - As i noticed mass of people is pressuring on Jon M Chu (when will he finally start to making it)
  21. LOL - This is the stupidest April fools ever. But...

    LOL - This is the stupidest April fools ever. But i am dissapointed in some way...
  22. Come on man couldn't you just write down like...

    Come on man couldn't you just write down like Emma Stone or Shailene Woodley, Jennifer Lawrence etc... I would maybe bite in this joke (just maybe) :D I wouldn't watch MOTU movie where Lindsay plays...
  23. Replies
    15
    Views
    1,360

    Yeah that was me :D For now i am afraid so (GI...

    Yeah that was me :D For now i am afraid so (GI Joe 2 Perform) and really didn't give any anwser but preety much what we heard alreaddy
  24. Replies
    15
    Views
    1,360

    So i've got feedback on my question to Jon (on...

    So i've got feedback on my question to Jon (on Facebook). And anwser goes like this, well i will also write down my question :D

    Me: Come on mate give us at least little glimpse of news on M.O.T.U....
  25. Replies
    15
    Views
    1,360

    I am kinda sceptical about release date (i was...

    I am kinda sceptical about release date (i was right last year - i was the one on Escape Artist FB page). I hope i am wrong since this is taking like forever now (only what we always hear is - script...
  26. Replies
    44
    Views
    5,667

    History is happening again... It happened to John...

    History is happening again... It happened to John Wooo\Adam Rifkin (FOX 2004), John Stevenson\Justin Marks (WB. 2007) and now Jon M. Chu\Alex Litvak, Michael Finch (Sony 2009)... If you ask me this...
  27. Well i doubt you will get one this year i mean...

    Well i doubt you will get one this year i mean respond. Maybe entirely something else (in my opinion they are far away from date decision)
  28. I totally agree with you on this one. People must...

    I totally agree with you on this one. People must understand that there will not be big names in this one because production itself is hungry of an big budget
  29. I just read all of the comments and i must ask...

    I just read all of the comments and i must ask something. Why are people thinking that this is reboot\remake or whatever from 1987 movie and comments like common Hollywood bring some ideas and don't...
  30. [QUOTE=Dr...

    [QUOTE=Dr Kain;3088035]http://nooooooooooooooo.com/vader.jpg

    Jon Chu wrecked GI Joe, we do not need him to **** up MOTU.

    - - - Updated - - -

    Are you serious? I didn't know Jon Chu already...
Results 1 to 30 of 53
Page 1 of 2 1 2