Search:

Type: Posts; User: He-Kal

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 3.52 seconds.

  1. Replies
    519
    Views
    43,063

    I really like the figures that have had the...

    I really like the figures that have had the articulation like a Gi Joe. I remember as a kid even wondering why Gi Joe figures could do so much more than a Starwars figure :hmlol: From what I have...
  2. Replies
    519
    Views
    43,063

    The new figures looks nice--but,it drives me...

    The new figures looks nice--but,it drives me crazy that they have basic articulation unlike what we have seen the last few years with 3 3/4" figures--not sure why Hasbro went the route of less...
  3. Replies
    519
    Views
    43,063

    Yep, I think they could possibly use some...

    Yep, I think they could possibly use some elements from the EU in their new movies.
    Heck, even though it is unikely --I would not be surprised if Rey(I think Rey is a Skywalker) and Kylo are twins...
  4. Replies
    519
    Views
    43,063

    The rumor is he faked his own death (to fool...

    The rumor is he faked his own death (to fool Palpatine and use Palpatine and Vader to do his dirty work for him so he could reveal himself later at the right time) or was/is resurrected somehow....
  5. Replies
    519
    Views
    43,063

    I hope that's the case--We need a good female...

    I hope that's the case--We need a good female Jedi as a central character for a change.:hmgrin:

    - - - Updated - - -



    Or so we were lead to believe :hmwink: When I first read this rumor too,...
  6. Replies
    519
    Views
    43,063

    Yeah, I agree. I really hope Daisy Ridley's...

    Yeah, I agree. I really hope Daisy Ridley's character is going to be a Jedi too (I really think that's the case though
    and that they don't want to reveal that yet (I still think she is Skywalker's...
  7. Replies
    519
    Views
    43,063

    I'm very glad and relieved they are using...

    I'm very glad and relieved they are using practical effects to make this seem more like a real Starwars movie :hmgrin:
    The prequels had so much Cgi, that they didn't have the same feel as the...
  8. Thread: Tmnt by mondo

    by He-Kal
    Replies
    44
    Views
    1,296

    Yeah....I think I'm going to stick with the Neca...

    Yeah....I think I'm going to stick with the Neca turtles on this :hmshift:
    To be fair, I just got Sever (Snarl) from Fans Toys for $200, so maybe $150 isn't so bad for these afterall :hmlol::hmshift:
  9. Replies
    519
    Views
    43,063

    Yep--but Abrams also said Khan wasn't in Star...

    Yep--but Abrams also said Khan wasn't in Star Trek 2 multiple times and even gave Khan another name to throw off suspicions before the movie came out (we all know how that turned out).:hmlol:
  10. Replies
    519
    Views
    43,063

    Not sure, but there's a bunch of articles online...

    Not sure, but there's a bunch of articles online that give the reasons why this may be (a good way to tie all of the trilogies together with one character).

    - - - Updated - - -

    Btw--this was...
  11. Replies
    519
    Views
    43,063

    So, has anyone been seeing this rumor running...

    So, has anyone been seeing this rumor running around that the Big Bad in Force Awakens is....
    Darth Plageuis?:hmeek: Apparently, the theory is Palpatine did not actually kill him (or he is...
  12. Replies
    0
    Views
    199

    WTS Multibot and 200x head pack.

    I want to sell Multibot for $60 and the 200x head pack for $40 (these prices include the S+h). Both are complete in near mint and unopened (still in the brown mailer box--just opened them to
    verify...
  13. Replies
    70
    Views
    3,742

    LOL! :hmlol::hmlol::hmlol:

    LOL! :hmlol::hmlol::hmlol:
  14. Replies
    27
    Views
    1,256

    I love this figure :hmgrin: If you look at this,...

    I love this figure :hmgrin: If you look at this, it doesn't seem like much would have to be done to him to make a 200x Beast Man:hmeek:
    (new head, hands and feet?)
  15. Replies
    9
    Views
    703

    Poll: I'd love to have this figure :hmeek: As much as I...

    I'd love to have this figure :hmeek: As much as I love classics--I think we need to have a 200x 2.0 with new figure sculpts (in other words--updated 200x figures with better sculpting )
  16. Replies
    505
    Views
    20,043

    I agree. The sculpt of the face looks better, but...

    I agree. The sculpt of the face looks better, but the colors do not:hmshift: If anything--his skin tone is almost that of a normal human which is not good:hmsad: If they release the figure like this,...
  17. Replies
    100
    Views
    3,207

    These look nice--but I still feel like we need...

    These look nice--but I still feel like we need full 200x figures of these guys (but--we're getting warmer :hmgrin:)
  18. Replies
    69
    Views
    2,691

    Thanks again PD :hmgrin: After seeing this, I...

    Thanks again PD :hmgrin: After seeing this, I really cannot understand why they couldn't have used this hollow chest to give Dragstor a working wheel--oh well:hmshift:
  19. For the NA haters who said this sub would fail...

    For the NA haters who said this sub would fail due to too many NA characters......Please see above:hmgrin::hmlol:
  20. Replies
    42
    Views
    1,954

    Is there a possibility of us seeing more modern...

    Is there a possibility of us seeing more modern versions of Motu characters like the sub exclusive Despara figure?
    Not only would seeing more modern comic characters be nice, but updated version of...
  21. Yeah, I'm not a fan 0f 12" figures unless they...

    Yeah, I'm not a fan 0f 12" figures unless they are in scale with 6" like Granamyr,etc... I want to like the Sideshow stuff we've seen too but I
    can't go with 12" figures all over the place...
  22. Let's face it--the old mgmnt made some mistakes,...

    Let's face it--the old mgmnt made some mistakes, the new one is going to, too. I for one am mostly happy with where things are headed. Was the Hiss thing a bump in the road--sure. But, does that mean...
  23. Yep :hmlol: This is pretty much the same...

    Yep :hmlol: This is pretty much the same expression I had when I read TG's post :hmlol: **Goes and checks pants:hmshift:***
  24. : 104013...

    :

    104013...
  25. Honestly, I'm excited over what they're doing...

    Honestly, I'm excited over what they're doing with the character selection.But, I think eventually in the next couple of years though--they may need to look at retiring the classic style completely...
  26. Asking fans to stay on topic and not give other...

    Asking fans to stay on topic and not give other opinions is like leaving a pizza in a college dorm room and not expecting it be be eaten.:hmlol:
  27. I will get it--but, I think there should be free...

    I will get it--but, I think there should be free shipping or something (maybe more accessories like Snake He-Man's shield) on it for sub holders.
  28. You can set up a forum thread to be "Protected"...

    You can set up a forum thread to be "Protected" to keep opinions in line with a certain view. But, if you make a open thread dont be surprised when you see people differing with your viewpoint :hmeek:
  29. Yeah, I agree. Even though this was a bad...

    Yeah, I agree. Even though this was a bad situation, I think the new team is TRYING to do the best with it they can.
    I mean, I'm not going to let this one incident sour me on everything when the...
  30. Ok, to be fair, I really like what they've done...

    Ok, to be fair, I really like what they've done here with him having new legs (sorta) and a new head. I always thought it looked kinda odd with Hiss having human legs and a snake top, so at least he...
Results 1 to 30 of 500
Page 1 of 17 1 2 3 4