Search:

Type: Posts; User: Mern-Ra

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.29 seconds.

  1. This was also one of the concerns that Eric...

    This was also one of the concerns that Eric raised; that there are many different angles in the cartoon and so many people have different interpretations of what is accurate, as illustrated here...
  2. Not to mention the fact that (as others have...

    Not to mention the fact that (as others have mentioned) they already gave us this sword once as the Filmation sword and everyone said NOPE a couple years ago.
  3. Yep, I've been thinking that as well. Even if...

    Yep, I've been thinking that as well. Even if they're craaaaaaaaaaaazy busy, when posting a fairly major reveal like that, you'd think they'd check in on the boards at least once--and once is all it...
  4. Ummm, have you NOT been reading this thread?! ...

    Ummm, have you NOT been reading this thread?! There are SO many other things you can do!!!:hmlol:
  5. The stone sword stand is from SOTS. Also looks...

    The stone sword stand is from SOTS. Also looks like we found the image they've been using as reference for The Sword Of Power.
    106880
  6. I'd take a Horde Wraith if I'm not too late!

    I'd take a Horde Wraith if I'm not too late!
  7. Poll: 1. Thank you for including pictures! I wish...

    1. Thank you for including pictures! I wish Mattel did this with their polls.

    2. Where's General Tataran?! I want him before any one else!
  8. Man, oh man, this is gonna be a loooooong two...

    Man, oh man, this is gonna be a loooooong two weeks until he gets here!!! Finally, the figure I've been wanting for over 30 years!!!! He looks awesome! Yeah, I've got a couple not-pics like the...
  9. Suh-weeeet!

    Suh-weeeet!
  10. You may also want to check the marketplace forum...

    You may also want to check the marketplace forum here--I remember a couple people got an extra sub and were trying to sell it.
  11. Awesome!!! Will Super7 be at Power-Con? I'll...

    Awesome!!! Will Super7 be at Power-Con? I'll probably have to wait to pick these up there.
  12. Replies
    68
    Views
    4,650

    Horde Troopers as single figures?! Hot dog! As...

    Horde Troopers as single figures?! Hot dog! As long as this isn't the unexpected SDCC exclusive, all is well!!!
  13. Replies
    114
    Views
    7,135

    Wait what? Pass on what? Pilot ep? Has...

    Wait what? Pass on what? Pilot ep? Has anything more than the first teaser pic been announced? I'm so behind and confused!
  14. Replies
    0
    Views
    125

    Need regular Hordak buck

    I'm in need of a Hordak buck; don't need the boots, loincloth or head if anyone has a spare--thanks!
  15. Awesome!!! Great minds, eh?:hmgrin:

    Awesome!!! Great minds, eh?:hmgrin:
  16. This guy is a great trader and has the Masque...

    This guy is a great trader and has the Masque weapons!

    http://www.he-man.org/forums/boards/showthread.php?263218-Have-200x-whiplash-head-and-accessory-masque-NA-sword-shield
  17. That's the saddest thing I've heard in a long...

    That's the saddest thing I've heard in a long time...a life without Chioptle is hardly a life worth living...which is why these days are the first time I've ever believed the "The end is nigh" sayers.
  18. Replies
    1,319
    Views
    68,081

    Oh come ooooooooooon, mods!:hmlol::hmwink: Why...

    Oh come ooooooooooon, mods!:hmlol::hmwink: Why can't this stay in the MOTUC forum? Half the fun of this line and most of the reason many of us will be collecting it is because it's using the same...
  19. Hmmm...I'm REALLY hoping these are out by...

    Hmmm...I'm REALLY hoping these are out by Power-Con cuz I want them and think that would be smart of them to have them available by the show.
  20. Replies
    27
    Views
    2,326

    Agreed....but as long as I get a Mer-Man head...

    Agreed....but as long as I get a Mer-Man head before their license expires (or whatever) I won't need to harm anyone.
  21. Replies
    52
    Views
    3,533

    They really did save the best for last with this...

    They really did save the best for last with this sub… I think he's my figure of the year.
    106556
  22. I hated the one we got before these and was...

    I hated the one we got before these and was pretty vocal about it, but I thought these two were a lot of fun. A little self-deprication goes a long way with me, so that bit with Spector was great,...
  23. It's actually only gonna be available as a day of...

    It's actually only gonna be available as a day of sale item--and FYI, I'm preeeetty sure they said it'll be available in January at the earliest.
  24. Replies
    12
    Views
    452

    Happy New Year, one and all!!!

    Happy New Year, one and all!!!
  25. Yeah, He-Man gets released in February and...

    Yeah, He-Man gets released in February and Skeletor in June, FYI.
  26. PM'd you (about Snout Spout, admittedly!):hmwink:

    PM'd you (about Snout Spout, admittedly!):hmwink:
  27. Merry Christmas, everyone! And remember what...

    Merry Christmas, everyone! And remember what Skeletor teaches us at this time of year: "Fights are FUN!"
  28. REALLY enjoyed it until the end because it SO...

    REALLY enjoyed it until the end because it SO felt like they were leading up to original He-Man with his old-school Sword Of Power, ESPECIALLY when She-Ra's reverted back to that version.
  29. Replies
    1,687
    Views
    319,780

    I used that body for a custom and yep you can put...

    I used that body for a custom and yep you can put a peg in there from another figure very easily because you just stick the screwdriver in and pry the torso apart enough to fit the peg:

    106398
    ...
  30. :hmlol::hmlol::hmlol::hmlol::hmlol:

    :hmlol::hmlol::hmlol::hmlol::hmlol:
Results 1 to 30 of 500
Page 1 of 17 1 2 3 4