Search:

Type: Posts; User: Frightmare

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.23 seconds.

  1. Keep it how it is Mattel. Oh wait, they were.

    Keep it how it is Mattel. Oh wait, they were.
  2. I'll buy it. Why not? Oh right, cause we were...

    I'll buy it. Why not? Oh right, cause we were promised it with our subscription by an employee that no longer works there that costed it out BEFORE they made changes to give BS Hordak a w(hole) new...
  3. No. That makes no sense and I don't see how it...

    No. That makes no sense and I don't see how it pertains to what I said or the Hssss torso. If you're going to quote me at least think first.
  4. Replies
    32
    Views
    985

    While it wouldn't be the end of the world, I hope...

    While it wouldn't be the end of the world, I hope they tweak it to look like Dragonblaster's mock up. Good job.
  5. I ordered 1

    I ordered 1
  6. I like the Classic mini sub...would love all...

    I like the Classic mini sub...would love all those, especially Lodar, MC Trap Jaw and Tri-Klops
  7. Just incase you're reading this Mattel, this dude...

    Just incase you're reading this Mattel, this dude DOES NOT speak for me. If you're going to do Filmation style, which you are, do it right....which you did! Awesome job.
  8. And what are the "obvious reasons"?

    And what are the "obvious reasons"?
  9. Replies
    1,526
    Views
    89,000

    On top of that, it would just be breathtakingly...

    On top of that, it would just be breathtakingly stupid.
  10. Replies
    1,526
    Views
    89,000

    Yeah, I'm sure they'll get right on that.

    Yeah, I'm sure they'll get right on that.
  11. Replies
    1,526
    Views
    89,000

    MegaGearMax, thank you! Cheers! That one dude...

    MegaGearMax, thank you! Cheers! That one dude still needs Dylamug though....he's got my support now!
  12. Replies
    1,526
    Views
    89,000

    OMG OMG OMG Just saw Clawful 2.0 for December!!!...

    OMG OMG OMG Just saw Clawful 2.0 for December!!! OMG after 30 years YES! YES! YES!
  13. Is that a clue Mr. Yuck.......Bandwidth? Heh

    Is that a clue Mr. Yuck.......Bandwidth? Heh
  14. Replies
    346
    Views
    21,907

    Definitely not you, Mr. Yellow Tights...hahaa!

    Definitely not you, Mr. Yellow Tights...hahaa!
  15. Replies
    346
    Views
    21,907

    Ah well there you go^ It's not even close....

    Ah well there you go^ It's not even close. Clawful blows him away....Tung looks like something my 7 year old drew. Rattlor should reach over and snap his test shot lookin neck.
  16. Replies
    346
    Views
    21,907

    If they make Filmation Tung before Clawful I'll...

    If they make Filmation Tung before Clawful I'll literally eat my Spikor figure. Tung looks like one of those crappy test shots. Plus he looks wimpy. Plus he was on Smackdown...Clawful was on Raw.
  17. Replies
    346
    Views
    21,907

    Agree about Clawful and Tung. They are completely...

    Agree about Clawful and Tung. They are completely different, like any other one off Filmation villain. I guarantee Clawful would have been made by now if he was named anything other than, er,...
  18. Replies
    346
    Views
    21,907

    Well of course I'd love a Filmation...

    Well of course I'd love a Filmation Clawful....I've only wanted him for 30 years now!! I don't understand why he's overlooked...
  19. Replies
    346
    Views
    21,907

    So when's the real list going to leak out on...

    So when's the real list going to leak out on Matty? Doesn't that usually happen by now? Ha!
  20. Replies
    346
    Views
    21,907

    gotta say, looooooove that Fwoosh list!

    gotta say, looooooove that Fwoosh list!
  21. Can't wait! Come on Filmation Clawful, Lodar, and...

    Can't wait! Come on Filmation Clawful, Lodar, and Dylamug for that one dude.
  22. I'd like Frosta to be the recipient of my Bone...

    I'd like Frosta to be the recipient of my Bone Blaster!
  23. Replies
    334
    Views
    13,103

    2 sets no problem...it's a miracle!

    2 sets no problem...it's a miracle!
  24. Nobody guessing Madame Razz??? Funny, I remember...

    Nobody guessing Madame Razz??? Funny, I remember years past where it just HAD to be her.....hahahahaha
  25. Yay another "idol".....I think 3 whole days went...

    Yay another "idol".....I think 3 whole days went by since the last one!
  26. Replies
    402
    Views
    58,174

    This figure is sweet!

    This figure is sweet!
  27. Wait...wasn't there a warning about any...

    <br />
    Wait...wasn't there a warning about any more Era Wars™ in this thread?<br/>
    Yes, after I wrote this. It was even quoted by the mod with a "well said". Please note it's less than 9...
  28. Isn't this tread about the 200X sub update? So...

    Isn't this tread about the 200X sub update? So sick of the endless "faction" or "era" wars and defending whatever your personal preferences are. The 8 paragraph reply justifying how right "you" are...
  29. She's awesome.....and in a weird way, kinda hot.

    She's awesome.....and in a weird way, kinda hot.
  30. Got mine, and I'll post what I want. 259

    Got mine, and I'll post what I want.

    259
Results 1 to 30 of 216
Page 1 of 8 1 2 3 4