Search:

Type: Posts; User: PaTrIcKfOgArTy

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.23 seconds.

  1. Subscription Filmation Skeletor - Arrival Thread

    He's arrived and he is incredible - don't have much time but wanted to post a couple quick pictures! I feel like I hear that cackle - love it!
    ...
  2. It's been A WHILE since I've even looked - I'll...

    It's been A WHILE since I've even looked - I'll try to see what is missing and catch up, it would only be recent stuff missing, like green Granmyr, etc. Can't wait to read an updated narrative!
  3. Replies
    177
    Views
    15,673

    Serpentine Hsss ARRIVAL THREAD

    Just a super quick post - my Serpentine Hsss just arrived! He looks great and I'm super happy to have this version in MOTUC form!
    ...
  4. Replies
    283
    Views
    24,616

    I definitely think he blends in / works well as...

    I definitely think he blends in / works well as part of the MOTUC collection. Remove him and there there is still a bit of design diversity, others in fact that I think are more of a problem. For...
  5. Replies
    283
    Views
    24,616

    Here you go :) ...

    Here you go :)
    http://i50.photobucket.com/albums/f339/patrickfogarty/IMG_1940_zpsgza0aeay.jpg

    Also, PACKAGING:

    With slipcase on (FRONT): ...
  6. Replies
    283
    Views
    24,616

    Yup the slip cover is great - so fun to slide it...

    Yup the slip cover is great - so fun to slide it off to reveal the figure :)



    Good news - YES it is! :)



    It really is compatible imo. There are already figures in the MOTUC line that...
  7. Replies
    283
    Views
    24,616

    Nope, no mailer

    Nope, no mailer
  8. Replies
    283
    Views
    24,616

    Pretty good actually - so if you just want the...

    Pretty good actually - so if you just want the head on the old body, that is an option!
    http://i50.photobucket.com/albums/f339/patrickfogarty/IMG_1920_zpsvhedtyya.jpg[/URL]
  9. Replies
    283
    Views
    24,616

    Your most welcome - yes, much, much better in...

    Your most welcome - yes, much, much better in person imo



    Yes, right, the ankles - in person, they do not bother me at all, at least on this figure - they are tight and work very well and you...
  10. Replies
    283
    Views
    24,616

    CLUB GRAYSKULL - He-Man ARRIVAL Thread

    Hi old friends - it's been a while since I've posted BUT I couldn't resist today since my Club Grayskull He-Man just arrived. Honestly, I LOVE my MOTUC collection, it is my one and only action figure...
  11. That is kinda what I was wondering - thank you...

    That is kinda what I was wondering - thank you for posting Scott. THANK YOU for this MOTUC story, I have truly loved it. I WISH we could have gotten an official 'narrative' version of it at the end -...
  12. Replies
    85
    Views
    15,563

    Beautiful and THANK YOU! So amazing!...

    Beautiful and THANK YOU! So amazing! #LongLiveMOTUC
  13. Replies
    13,758
    Views
    3,185,401

    Thank you so much! Looking through my...

    Thank you so much! Looking through my 'collection' album I'm amazed at what we have now - truly love MOTUC.



    Yes, I may do that - I want to tweak it a bit again just to make sure 2016 figures...
  14. Replies
    157
    Views
    14,645

    You are amazing! Thank you for this - makes so...

    You are amazing! Thank you for this - makes so much more sense now :)
  15. Replies
    157
    Views
    14,645

    Yeah skin match is pretty good for sure!

    Yeah skin match is pretty good for sure!
  16. Replies
    1
    Views
    250

    Point Dread Teela WANTED

    Looking for a Point Dread Teela if anyone has one for sale PM me :)
  17. I hadn't seen Toyguru's post - so yeah, I think...

    I hadn't seen Toyguru's post - so yeah, I think if the bios written for Darius, Night Stalker and Tuskador remain the same they'll be included here - perhaps the adventure is not completely over...
  18. Replies
    13,758
    Views
    3,185,401

    Now that my December figures have arrived thought...

    Now that my December figures have arrived thought I'd post a LONG overdue collection pic. Long live MOTUC.

    http://i50.photobucket.com/albums/f339/patrickfogarty/IMG_1182_zpsigwil0az.jpg
  19. Replies
    95
    Views
    4,869

    After reading the last two comics - I'd like to...

    After reading the last two comics - I'd like to see a Skeleteen figure for sure :hmgrin:
  20. Replies
    157
    Views
    14,645

    Just re-reading the MOTUC comics - so yeah,...

    Just re-reading the MOTUC comics - so yeah, following the continuity - when Prince Dare first invokes the Sword of Power to become HERO II his attire is the blue pants, space vest look. Later in the...
  21. He-Man is there but as King He-Man - and he is...

    He-Man is there but as King He-Man - and he is the one who comes up with the plan to send Dare back in time. These two comics are definitely more about setting up Dare / HERO II's story for sure.
  22. #7 quick breakdown Ok, #7 breakdown - Gorpo...

    #7 quick breakdown

    Ok, #7 breakdown - Gorpo has escaped from the prison. Orko brings the masters magically to Tundara to formulate a plan. Orko explains that the aura of the gods was infused into...
  23. Updated first post with He-Ro II, Laser Power...

    Updated first post with He-Ro II, Laser Power He-Man and Laser Power Skeletor bios. I think that is the end of the MOTUC canon correct? ToyGuru have all the bios you wrote now released?
  24. The two comics are pretty good...still processing...

    The two comics are pretty good...still processing but.....!!!!!

    WTF - in a big battle scene in issue 8 freaking Mo-Larr is battling!?! I really was perfectly fine with him existing outside the...
  25. Replies
    157
    Views
    14,645

    Really loving this figure - just not sure how I...

    Really loving this figure - just not sure how I want to display him as I like both looks and both looks are featured in the MOTUC comics....if I'm understanding correctly, the first look is inspired...
  26. It truly is amazing. I got the December figures...

    It truly is amazing. I got the December figures today - set up Dare, fiddling with the Laser Light figures - and enjoying the two mini-comics and reflecting.

    I found the .org right before the...
  27. Thanks for clarifying Scott - really appreciate...

    Thanks for clarifying Scott - really appreciate that! Is the updated last sentence something you could share with us here? (STILL WISHING for that binder you had of all the bios at the first PowerCon...
  28. First post updated with Flying Fists He-Man,...

    First post updated with Flying Fists He-Man, Terror Claws Skeletor and Dragstor BIOS - Thanks so much gbagok for posting them!
  29. Updated first post with BIOS for: Multi-Bot,...

    Updated first post with BIOS for: Multi-Bot, Squeeze, Rotar, Twistoid, Buzzsaw Hordak, King Chooblah, Saurod, Ceratus, Perfuma, Blast Attack, Queen Grayskull, Prahvus
  30. Replies
    286
    Views
    25,264

    Thank you Scott for everything. Been a fan since...

    Thank you Scott for everything. Been a fan since day 1 and appreciate all your hard work and efforts. Way back when Jeffrey and I met you at the first Power-Con you mentioned you had a 3 ring binder...
Results 1 to 30 of 500
Page 1 of 17 1 2 3 4