Brilliant idea to great this group Jukka!
On muuten aivan sairaan päheä tuo hiimäni suomen lipun kanssa! Hieno veto, Jukka!
Perin totta Monikasvo! Musclor & lippu sopii yhteen kuin nyrkki silmään!
Kuinka monella fanilla täällä on joko Teelan tai Evil-Lynin 200x-versio ostettu Suomesta? Niitä oli erittäin vaikea saada, en nähnyt kumpaakaan kauppojen hyllyillä. Vai onko kenelläkään.... Kunhan olen utelias!
Terve kaikki suomen Motu Fanittajat. Makeet sivut tosiaan on.
Tervetuloa joukkoon!!!
En itse koskaan nähnyt Suomessa 200x versioita Teelasta tai Evil-Lynistä. Petteri "pH6" Höglund sanoi että hän oli Oulussa yhdestä case-ratio pakkauksesta löytänyt tasan yhden kappaleen muiden figuurien lomasta. Itse sain onneksi hankittua orgin jäsenien avustuksella ystävälleni Evil-Lynin ja ittelleni Teelan.
Moi vaan kaikille! Uusi motu-fani täällä. Kaikkien muiden "keräilyjen" jälkeen nyt on sitten vuorossa motu. Nostalgian nälkä 20 vuoden takaa on iskenyt kovaa päälle ja on tullut jo oma faniblogi avattua ja -- kuten tavallista -- niin en osannut pitää näppejäni erossa eBaystä kovin kauaa. Päivitellään blogiin kuvat ja tarinat ukoista, kun posti saa paketin tuolta eteläeuroopasta tänne pohjolaan kuljetettua.
Moi taas, he-fanit. Olisin kiinnostunut ostaa jos teiltä löytyy seraavat varusteet Vintage Motuille. Dragstorin ripcorde, Orkon ripcorde, Jitsun miekka, Zodacin ase, Clawfulin haarniska + ase ja Terror claws skeletorin punainen "klippsi" selkään. Laittakaa PM jos teiltä löytyy jokin ed. mainituista.
Kaipaisin myös Snak Facin kilven! Rohkeasti Pm vain jos teiltä lytyy kaipaamani varusteet