Hello, other Swedes! :)

1. Predabot
    Predabot
    Well, this was certainly a surprise! A Swedish group!

Seems like we MotU-fans are a dead and dying breed in our very own elongated little country... But here we are, all 3 of us!

Daniel I already knew, from both the forums and Svenska SuperSerier which we are both members of, but what about you Khelben? How'd you find the .Org and when did you join?

Aw shucks, where are my manors? Welcome to the .org Khelben!

BTW: Do you guys think it's ok if we talk Swedish in this group?
  2. Myko
    Myko
    Make that 4...
  3. Alex82
    Alex82
    Hej,

Finns det några andra aktiva fans kvar här? Ser att senaste posten är många år gammal

Mvh
    Alex
  4. Myko
    Myko
    Nja, inte direkt aktiv.. Loggar in ibland för att se om det blir nån långfilm nån gång!
  5. Alex82
    Alex82
    Aha, ja man har ju hört ryckten om en sådan i ett par år nu... Frågan jag ställer mig är vem som skulle klara av att mantla en sådan roll idag? Känns som att "muskelaction" har minskat betydligt mot förr.

Vad är din relation till Masters of the Universe? Hur började allt för dig?
  6. Myko
    Myko
    Jo "Barbarian"-genren klarade sig inte så bra ut ur 80-talet.

Julafton 85 eller så tror jag det började, He-Man och Skeletor i julklapp. Sen blev det ett fasligt samlande av/tiggande av föräldrarna att köpa figurer, samt att kolla sönder vhs-banden man kopierat av hyrfilmer.
  7. favvoskalle13
    Tjo. ny från sverige (skåne) någon som vet om det är några mässor eller cons på gång i sverige för blandannat he man och andra sci fi stuff? Hade det inte varit episkt att ställa ut sina collectioner på ett konvent? xD
Results 1 to 7 of 7